سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس دانش اندوزد و به آن عمل نکند، خداوند روز قیامت وی را نابینا برانگیزد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله ـ خطاب به ابن مسعود ـ]
رژیم لاغری - ورزش سلامت تغذیه
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • 7 صبح/پس از خوابی نیرو بخش بعد از بر خیزیدن از خواب 1/5 لیوان اب بنوشید.نوشیدن اب در روز برای حفظ سلامت وبروز گرسنگی و ضعف رفتن دل مفید است و تمرکز را زیاد و به عملکرد شما در طول روز بهبود میبخشد.بنابرین زود از خواب بیدار شده و اب فراوان بنوشید.
    7:15صبح/به مدت 30 دقیقه ورزشی مناسب انجام دهید(دویدن"دوچرخه سواری"ویا نرمش کردن در منزل).ضمنا این ورزش کردن باید قبل از خوردن صبحانه باشد.ورزش کردن بدن شما را برای سوخت و ساز در طول روز اماده نگه میدارد.
    8صبح/صبحانه ای غنی از پروتئین و کربو هیدرات های پیچیده و فیبری مصرف نمائید(املت شال 3 سفیده تخم مرغ و یک زرده و یک لیوان اب پرتقالو یا 1 کاسه سوپ جو و کمی کشمش).به طور کلی کسانی که صبحانه بیشتری می خورند چربی کمتری در بدن خود پرورش می دهند.
    از خوردن مواد قندی و موادی که دارای شکر فراوان است خوداری نمائید(نان قندی و شیرینی).
    مصرف پروتئین موجب می شود که قند خون شما از صبح تا ظهر ثابت باقی بماند بنابراین هیچ گونه احساس دل ضعفه به شما دست نمی دهد.
    چای سبز بسیار  برای چاقی مفید است.چای سبز دارای ترکیبات کافئین و ترکیبات شیمیایی به نام کاتچین می باشد که موجب تقویت سوخت و ساز بدن میشود.
    10صبح/خوردن قهوه(خوردن این وعده سبک و کم کالری موجب می شود که سطح نیرو و قند خون شما در سطحی طبیعی باقی بماند ون یز عامل سوخت و ساز را اهسته می نماید که موجب کم شدن مستمر چربیها در بدن میشود و فنجان دیگری چای سبز بدن را تقویت میکند.
    ضمنا خوردن گوشت قرمز و مواد چرب باید به میزان کم و حدالامکان توصیه نمی شود.
    خوردن نوشابه ممنوع و حد الامکان در حد کم ولی اگر در قبال مصرف نوشابه های گاز دار از مواد لبنی مانند ماست و دوغ و .......استفاده شود بسیار مفیدتر میباشد..خوردن میوه به عنوان دسر در برنامه غذایی روزنه برای بدن مفید است.
    ضمنا در میان مواد شیرین خوردن عسل به خاطر شیرینی طبیعی که در ان موجود است هیچ گونه ضرری ندارد بلکه مفید نیز میباشد.
    در این میان میشود گفت که مصرف شیر بسیار مفید است بنابراین از شیر به عنوان یک ماده مقوی و سرشار از کلسیم استفاده نمائید.
    12:30ظهر/بهترین موقع برای خوردن ناهار است..بنابراین خوردن یه کاسه سوپ(حاوی موادی از جمله مرغ و لوبیا و سبزیجات) کفایت میکند.ضمنا لوبیا یک منبع غذایی کاهش دهنده چربی است .
    3بعد از ظهر/خوردن مقدار کمی مغز گردو یا بادام یا فندق بدون نمک مفید است.
    ضمنا قابل ذکر است که در طول روز خوردن اب اشامیدنی نبایست فراموش شود...
    7:30 الی 8 شب/بهترین مو قع برای خوردن شام است بنابراین برای این وعده غذایی ماهی توصیه میشود البته به مقدار کم....سالاد ابغوره و سبزیجات  به همراه این وعده توصیه میشود.
    و در اخر خواب نیز در وزن بدن تاثیر به سزایی دارد بنابریت توصیه میشود در ساعت 10:30 شب خوابیده تا صبح زود هر چه بهتر و سر حال تر بیدار شده و روز خوبی را پشت سر بگذارید..

    Monday, August 06, 2007
    03:16:25 AM



    متین سهامی ::: پنج شنبه 86/6/8::: ساعت 12:19 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 4
    بازدید دیروز: 4
    کل بازدید :147068

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    رژیم لاغری - ورزش سلامت تغذیه
    متین سهامی
    با سلام...من متین هستم...خوبید.... امیدوارم بتونم مطالب خوبی رو برای راهنمایی شما دوستان عزیز در این وبلاگ بذارم... موفق و پیروز باشید..

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    رژیم لاغری - ورزش سلامت تغذیه

    >>لینک دوستان<<

    >>ساعت وبلاگ<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<