سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در هر یک از امّت من که نه دانشمند است و نه دانشجو، خیری نیست . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
نوشیدن اب - ورزش سلامت تغذیه
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • نمک به مقدار کم آب به مقدار کافی :

    با خوردن مقداری آب و کاهش مقدار مصرف نمک نصف مشکلات مربوط به گرفتن رژیم حل می شه.چون در بافت های چربی بدن مقدار کمی آب وجود داره در حالیکه بافتهای عضلانی بدن مقدار زیادی آب دارن. در اثر کاهش وزن که بیشتر بخاطر کاهش بافت های چربی اتفاق میفته آب بدن کم میشه و باعث مشکلات زیادی از جمله یبوست و اختلال در عمل سوخت و ساز بدن می شه به همین دلیل خوردن آب کافی در دوران رژیم اهمیت زیادی داره.علاوه بر اون مصرف آب یک ساعت قبل از هر وعده غذایی باعث کم شدن مقدار مصرف غذا میشه. البته نباید فراموش کرد که خوردن بیش از حد آب هم ضرر های خودشو داره.
    اگه کربو هیدراتهاو پروتیین ها درست به انرژی تبدیل بشن در بدن آب تولید وذخیره میشه در غیر این صورت آب بدن کم میشه.ازطرفی خوردن غذاهای شور باعث تشنگی کاذب و افزایش مصرف آب می شه و آبی که به دلیل شوری غذاها می خوریم نه به سوخت وساز بدن کمک میکنه و نه از طریق سوختن کربو هیدرات ها پروتیین ها به دست اومده به همین دلیل تعادل مقدار آب در بدن به هم می خوره و در اثر عدم تعادل مقدار آب در بدن مچ پاها ورم می کنه زیر چشم ها پف می کنه و فشار خون بالا میاد به همین دلیل بهتره تا اونجا که می تونیم غذاهارو کم نمک مصرف کنیم ومقدار کافی حدود هفت لیوان در روز آب بخوریم
    .


    متین سهامی ::: سه شنبه 86/8/29::: ساعت 12:53 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 2
    بازدید دیروز: 2
    کل بازدید :147042

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    نوشیدن اب - ورزش سلامت تغذیه
    متین سهامی
    با سلام...من متین هستم...خوبید.... امیدوارم بتونم مطالب خوبی رو برای راهنمایی شما دوستان عزیز در این وبلاگ بذارم... موفق و پیروز باشید..

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    نوشیدن اب - ورزش سلامت تغذیه

    >>لینک دوستان<<

    >>ساعت وبلاگ<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<